Aslanirem çok şükür kavuştuk sizde kavuşursunuz insAllah düşünüldüğü kadar söylenenler kadar riskli degil her gebelik gibi risk sadece benim düşüncem tabi. Korumadim kendimi açıkçası ilişkiye de girdik deli gibi işte yaptım ağır da kaldırdım aklına gelebilecek bütün işimi kendim gördüm. Talihsizlikler çok geldi başıma cok fazla strese üzüntüye mahruz kaldim. Ailem Bayram dönüşü trafik kazasi yaptı, döndüklerinde ablam eski kocasi tarafindan vuruldu 2 hafta öldü ölecek diye bekledik uyuttular hep bunlara rağmen kavuştum yiyecek ekmekleri varmis. 2880 biri doğdu 3480 biri doğdu. Kendimde esimde iri bebekmis genetik biraz bebek kilolari sagliklari olsun yeter 🙏