Karanfilsokak Kızlar merhaba haftaya doktora gideceğim 6+4 haftalık olmuş oluyor kese kalp atışı v.s duyabilir miyiz 🙏🏼
Bebekdelisi Karanfilsokak ben almıstım ama seslı dinletemedı attığını gostermıstı bak oynuyor diye (renklı cıhaz ama) 1 H sonra gel dinle demıstı gittiğimizde dinlemiştik bende keseye gidicem bugun 5+3
Sehrbnon12 Karanfilsokak canım ben 5+0 da keseleri 6+3 de kalp atışlarını duydum 2 minnoşumunda sende duyarsın insallah 🧿❤️
kuzucumoglum Karanfilsokak ben tam 6+4 te gittim doktor kalp atışı var nokta kadar dedi ben anlamadım bile atıp atmadigini hafta ilerleyip geliştikçe gümbür gümbür atar Allah’ın izniyle
Sehrbnon12 Bebekdelisi tarama falan yapmıycam canım ya doktorum bebişler gayet iyi dedi yani önermedi
Bebekdelisi newbabyno2 ilkinde 5+4 gittim kese için dedi ama renklı oldugu için görüyorum demişti ben ritabı anlamadığım için 😊 öylece bakmıştım 1 H snr da kalp atışı duymustuk ama bunda bakalım ne olacak 5+3 suan daha gitmedik
Bebekdelisi Sehrbnon12 down sendrom riski için öneriyorlar genelde ama bebekler iyide olsa bazı testler cok onemli onları yaptır mesela şeker canım zamanı cok var ama cok kıymetli testler
Sehrbnon12 Bebekdelisi şeker falan yaparım canım ama ben tüp bebekle hamile kaldığım için embriyo kalitesi 1 kalite idi ve doktorum bütün taramaları o zaman bebek için yapıyor en ufak bisey olsa dahi tüp bebekte tutunma olası düşüyor
Bebekdelisi Sehrbnon12 benımde ılkde sımdıkılerde 1 kalıte cnm ama hıc ole demedi bence senın yasla alakalı yapmadı cok gençsin diye sonucta ne kadar temız kalıtesi olsa down sendromu asla bılınebılen 100/100 degıldır yada vardır hükmü olmuyor