ebru2871 34üncü hafta kontrolünde bebek yoluna girmiş demişti doktorum hatta hareket etme yat falan dedi ama ben üstüne ev taşıdım 😅 bazen birden çıkacakmış gibi hissediyorum ağrım sancım yok varsa da bişey hissetmiyorum bir an önce sağlıkla gelsinler inşallah🥰