Lina-Nehir Kizlar doguma kac gününüz kaldi? Benim son 6 gün heyecan dorukta bakalım ne zaman gelecek bebeğim 39+1 olduk bugün. Rabbim hepimizi kurtarsın 🌺
meir22 Lina-Nehir 19 gün kaldı🤗 doktorum önümüzdeki günlerde gelebilir dedi göbeğim de çok aşağıda çok baskı hissediyorum ama gelmeye niyeti yok bizim nazlı kızın 😅
ebru2871 meir22 aynıyız canım benim de son 19 senin göbek ne zaman indi aşağı acaba benimki 35e girdik sabahına aşağı indi
nil_ufer 37+4 bugün. 38+2 de sezeryanla alınacak Allah nasip kismet ederse.. Şafak 5 diyim o yüzden. 😇 Çok heyecanlıyım
Lina-Nehir nil_ufer Rabbim sag saglik kurtarsin canim bende normal oldugu icin Bekliyoruz daha gelesi Yok pasanin ☺️
Emine003 Lina-Nehir Şuan hastane yolundayım canım belki de bugün doğurcam doktorum suni vercek duruma göre 39+3 üm dua edin bana olur mu 🤲🌺
Lina-Nehir oykumm_1233 daha cok varmis zaman cabuk geciyor rahat bi hamilelik saglikli bi bebisiniz olsun Insallah 🙏