Derya3757- Kızlar test yaptım silik çizgi adette olmadım 4 haziranda olmam gerekiyordu şu an doktora gidemiyorum bir sorun olur mu acaba
benimmdunyamm Derya3757- silik değil net hamilesin canım ama en azından saglij ocağına kan ver betan düzgün artıyor mu ona bak
Derya3757- 2prensesannesiiii teşekkür ederim inşallah 3 aydır deniyorduk inşallah en kısa zaman da Allah sitede nasip eder 🙏 bide ben annemlerin yanında köydeyim doktora hemen gitmesem sorun olur mu ki acaba
Derya3757- 2prensesannesiiii çok az var adette daha fazla göğüslerim şişerdi acırdı kadık ağrım var sağ sol değişiyor arada bide hafif mide bulantısı
2prensesannesiiii Derya3757- yok gelince gidersiniz dikkat edin 🙏🏻 Haftaya gidebilirsiniz folik asite başlayın🙏🏻 Belirtiniz nedir
Betulfurkan19 Derya3757- sorun olmaz ama sizin de çok dikkat edin ilk haftalar tehlikeli olabiliyor çünkü mümkün olduğunca dinlenin
Sinem0135 Derya3757- kuzum zayen erken gitme ben de erken farlettım. Bu sefer çok stresli olıuor kese için çok bekliyorsun kalp atışı için 2 hafta kadar bekle öyle hem kan testini yap hemde ultrason da baktır
Baharow Derya3757- hemen gitme zaten ben 7. Haftamda gitmiştim direkt kese bebek kalp atısı gözüktü sjsjs sinir stres olmadan aştın o süreci :))
Derya3757- 2prensesannesiiii teşekkür ederim folik asit kullanıyordum yanıma almayı unutmuşum gidince devam ederim
2prensesannesiiii Derya3757- adet gecikmeden önce belirti oldu mu o zaman ağrı var mıydı göğüslerinizde ya bende bekliyorum belirtim yok🤦🏻♀️
Deletedmom_85 2prensesannesiiii Bu sorunun cevabına benimde ihtiyacım var. Belirti sıfır regl öncesi de belirti oldu mu olmadı mı :(( @Derya3757- hayırlı olsun gözün aydın canım Allah mübarek etsin ♥️
Derya3757- 2prensesannesiiii yoktu adetten önce sadece bir gün tansiyonum düştü başım falan dönmeye başladı geçti sonra adet zamanı başladı kasık ağrım ve mide bulantım
2prensesannesiiii Deletedmom_85 🥲 ahagahahff ben 8 gün kala test yaptı ağlama krizi tuttu baygınlık geçirecektim🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ota b.ka ağlıyordum dün
Derya3757- Deletedmom_85 yoktu regl öncesi belirtim sadece bir gün tansiyonum düştü o kadar sonra adet günü olmadım ondan sonra kasık ağrılarım hafif mide bulantım oluyor şu an tabi ben daha kan vermedim