Buseyllzr ahhahahha kendimi teselli etme moodum ben yaptım ertesi gün çatı muayenesi oldu gayet iyi dedi bende de bir göbek var ikiz gibi o yüzden yapamıyorum valla yoksa acilmam için herşeyi deniom daha yeni kanamam geldi yarın gitcem bakalm inşallah bu sefer gelir artik😂😂