TinyBabys işte kime göre neye göre. Dünyada sezeryan az tercih ediliyor çünkü ülkemizde spora gitmek; iyisinden yumurtasını tavuğunu bulmak her şey çok güç. Sağlıklı yaşayıp yiyip sağlıklıca normal doğuruyorlar. Bizde yedi yaşından itibaren antibiyotik tedavileri, ilaçlar; yani yurtdışından farklı yaşayıp büyüyoruz. Dolayısıyla burada sezeryanın çok olması tesadüf ya da doktorların keyfi ameliyata alması filan değil. Bir de eskiden tarlalarda doğuruyordu kadınlar mantığı da çok komik, evet eskiden ekmeğin de buğdayın da orjinali vardı kadınlar tarlalarda sürekli çalışırdı daha güçlüydü insan. Modern kadın olarak bizler öyle değiliz, o yüzden karşılaştırmayı asla doğru bulmuyorum. İsteyen istediği gibi doğursun, genellemeler doğru da değil. Herkesin hamileliği de aynı geçmiyor