Tubmavi aynen bende 8 senedir sezeryan olmuşum hala ağrısı var ozel hastanede estedik ameliyat yaptirdim birde örneğin çok ağır kaldıramıyorum hemen ağrıyor dikişlerim ve bel ağrısı artıyor aynen corapsiz asla olmaz insan hastalanirsa kisin maffoluyor sezeryan 2 cocuk en fazla geriwi insani biridir benim ablam 3,uncu çocuğunda doğum yapınca devlette yapmıştı sonuncunda doktor ameliyattan çıkınca ablama dediki sen sezeryan yapmaktan için ezilmiş dedi bazen doktorlar güzel yapmıyor ve ablam sürekli ka dizlik yaşıyor ve hep hasta gerçekten imkan olmayınca yapmayın sezeryan bir insanın hiç göbeği aynı yerde Iki üç defa kesilir mi ölüyor orası o yüzden ilki sezeryandi benim şimdi normal olsa yaparım ama malasef olmuyor