Bu kişiden kişiye değişen bir şey değil mi? Afedersiniz herkesinki aynı olabilir mi? Farkındaysanız biri dar oldu diyor biri geniş oldu diyor demekki herkeste farklı olan bişey. Niye normal doğum yapmayın genişliyor falan filan diye isyan ediyorsunuz bazı arkadaşlar. 5 yıldır evliyim bi kaç gün ilişki olmasa hemen canım acıyor zor oluyor ilk başta girmesi. Ancak 2 gün üst üste olduğu zaman acımıyor ve aşırı dar. Sezeryan doğum yapmıştım. Çok yakın arkadaşım normal doğum yaptı 2,5 sene oldu. Başta biraz genişti zamanla aynı eski halini aldı diyor. Zaten esnek bir organ.