Ben ilk doğumumu vajinal yaptım, 2-3 dikişim vardı. 2 ay kadar sonra cinsel ilişki olmuştu, ben tedirgindim ama canım yandı diyemem. Üzerinden de 2,5 sene geçti doğumumun, eskisinden farksızdı açıkçası. Şimdi 2. hamileligim, kısmet olursa yine normal doğum istiyorum. Bu defa kesiye de gerek kalmayacaktır yüksek ihtimal dedi doktorum. Vücut kendini cok değişik bi şekilde yeniliyor. Elbette 3-4 doğumda eskiye döner mi bilemem ama ilk doğum sonrası en ufak bi olumsuz değişim yaşamadım ben.