Benim de reglim 5 gün kecikti. Test yaptım silik ama gözle görüne bilen çizgi çıktı, çok umutlandım, tekrar yine yaptım test yine az silik bişey çıktı. Sabah kalkıp gidip kan verdim, 1 gün sonra çıktı sonuçları beta 1,2. Düne kadar bütün belirtiler vardı, sonuçu alınca hepsi gitdi umudumla birlikde sanki) Miydem çok kötü bulanıyodu, sürekli akıntı, karında kramplar, uyku filan. Ama bugün normal halimde olduğim gibiyim. Düne kadar şübheli olduğum anlarda miyde bulantısından oturamıyodum(( belki de psikolojikdi bende. Ama böylü yorumları okuyup acaba yine mi test yapsam diyorum. Ama korkuyorum da ya yine umutlanırsam diye. Artık kafamdan atdım ben düşünmüyorum bu konuda çok da