Soncul benim nişanım geldi sonra hastane ye gittim eve gidip sancimi beklemem gerektiğini söylediler eve geldim gece hafif ağrım başladı sabahta suyum geldi ve ara ara devam etti hastaneye gittiğimde ntsye bağladılar sonra da acil sezeryana aldılar bebeğin kalp atışı da düşünce sezeryana girdim