DlrOzn Kızlar nişanınız kaçıncı haftada geldi? Kaç gün sonra sancılarınız başladı? Kaç hafta sonra doğumunuz gerçekleşti?
kahvesever__ DlrOzn 37+1 de geldi sabah gece suyum geldi bir gece hastanede yattım sonra doğum olduğu
Aselsevde DlrOzn bugün geldi şuan hastanedeym nts ye bağladılar ama sancım falan yok bnde merak ediyorum ne zman doğum olur acaba
Aselsevde DlrOzn şuan suyum geldi tekrar gidiyorum hastaneye Allah yardımcımız olsun dualarınızı bekliyorum kızlar 😣🤲🏽🙏
DlrOzn Aselsevde Dualarım seninle Allah yardımcın olsun eğer gelişme olursa haber ver ☺️ Sağlıkla kavuşun inşallah ♥️
Aselsevde DlrOzn Allah razı olsun canım bugün saat 9 gibi acil sezeryana aldılar bebeğim kuvezde daha göremedim dualarınızı eksik etmeyin darısı sağ salim tüm bekleyenlerin basina inşallah 🤲🏽🤍