pnrmrt Kzncbsra bende şuan 76 kiloyum 2 hafta var doğuma m aldım biraz tereddütle ama içimi rahatlattınız 😊
kayaa0 Minikkus0101 sıktı ama aşırı rahatsız edici bi sıkma değildi tam oturdu diyim yani. Daha rahat ettim öyle biraz geniş bol olsaydı rahat edemezdim
Gizemanne hunilimom rahat edebildiniz mi ben de çok kararsızım almak ve almamak arasında 116 kiloyum ben de olmazsa param boşa gider diye düşünüyordum hep
s-046 “Amaliyatlı iken onu giyemezsin, çok zorlanırsın, amaliyatlıyken ayağını bile çekemiyorsun ki onu giyebilesin” diyenler var. Ne diyorsunuz hanımlar ?
Civcivim000 s-046 ben kendi adıma söyliyim çok da rahat giyip çıkarılmıyor tabii ki ama hafif eğilip sağlı sollu çekiştirerek giyip çıkardım ben bi şekilde öncesinde normal doğum denedik o da beni çok hırpaladı belki direkt sezaryen olsam bu kadar ağrım olmazdı daha rahat ederdim belki bilemiyorum ama normal pedlerle falan ay kaydı mı taştı mı hemen doldu gideyim değiştireyim falan stresi yaşamaktansa bu şekilde daha rahattı bence ama tercih meselesi tabi
s-046 Civcivim000 Öncelikle teşekkür ederim açıklamanız İÇİN, Bedenleri nasıl peki ? Kalıp olarak geniş mi rahat oluyor mu ?
Civcivim000 s-046 ben 71 le doğuma girdim L beden iyiydi muhtemelen m de olurdu ama bariyer kısımlardı biraz sıkardı belki bu şekilde iyiydi benim içn