Dilooo Kızlar 30 haftalık hamileyim bir KAc gundur cok fazla el uyusması yasıyorum ozellıkle sol elimde yaşayanlar var mı sabah acıyla uyanıyorum gece uyuyamaz oldum gecmezse doktora gıdecegım yasayanlarınız varsa tecrübeleriyle yardımcı olur musunuz?
cihandurumerve Dilooo 36 haftalığım. 3 gündür sağ kolum bacağım ellerim ciddi uyuşuyor. Karpal tunel diye bi hastalık var gebelikte başlayabiliyor doğumdan sonra geçebileceği gibi kalıcı da olabiliyor bende fena haldeyim ama ne yapsam iyi gelmedi
Kbrbrhnn Dilooo Geçmiş olsun, vallahi onu ben de yaşıyorum. Özellikle gece uyandığımda ellerimi uyuşmuş olarak buluyorum. Doktora sordum normal dedi 🤷♂️
Dilooo cihandurumerve aynn bende duydum oyle bişey gercekten cok uyuşma oluyor ramdevuma dahaa vardı bilemedim gitsem mi bişey der mi doktor yoksa normal mi der diye valla cok zor ya
Dilooo Kbrbrhnn bende aynıyım bu gunlerde yatamıyorum saga don uyusuyor sola don uyusuyo yatamıyorum bu sabah sızlayarak uyandım cok kötüydü
cihandurumerve Dilooo kadın doğum doktoru bir şey yapamaz bence bir tür sinir sıkışması. Geçmezse ortopediye gitmeyi düşünüyorum ben kendi doktoruma yazdım oda normal dedi
Dilooo cihandurumerve bende yazdım daha cevap vermedi bakalım ne dıcek olmadı bende ortopedi ye gideyım dedıgin gibi ya
cihandurumerve Dilooo çok etkiliyor dimi günlük hayatınızı? Ben gece uykumdan uyanıyorum ağrı sancı uyuşmayla 😏 rabbim size de şifa versin tez vakitte
Dilooo cihandurumerve aynn öyle sabah ağrı aksam ağrı suanda bile agrıyo sormayın inşallah bıan önce gecer kurtuluruz ya
Dilooo Civciv_annesi14 bende de yenı basladı ama cok fena oluyor bırsey yapamaz tutamaz oldum dogru duzgun uykuda yatamıyorum gercekten
Dilooo Civciv_annesi14 emg cektırecektı canım buyuk ıhtımal sinir sıkışması dedı memlekete gıdecegım o yüzden gec sıra verdıgı ıcın gıdınce cektırcem cok agrı olursa parol ıc dedı bakalım gıdınce cektırecegım