Sumiire ay ne biliyim ya çok biberon kullanan var çevremde hic meme reddi olduğunu görmemiştim bende ona güvenerek verdim ama büyük hata yaptım 🤦🏻♀️ karnı doysun emin olayım diye verdim kaşığı kabul etmiyo sütler akip gidiyor boşuna. bu postun üzerinden biraz zaman geçti simdi eskisi kadar reddetmiyor memeyi çok daha iyi eskisinden şükür