Geçen gün post açmıştım bebeğim meme reddi mi yapıyor diye. Kesin emin oldum artık biberon yüzünden memeyi reddediyor. Biberon verdiğim için çok pişmanım emzirirken bir yandan da sağdığım sütü vermek istedim doyduğundan emin olmak için hep doğumundan beri. 42 günlük bu arada. Memeyi emerken çekiştiriyor iki çekip birakiyor ağzına vermek istediğimde kafasını sağa sola sallayıp memeyi tutmuyor tutsa da bir iki emdikten sonra ağlayarak ortalığı ayağa kaldırıyor. Biberonu ve emziği bugün tamamen bıraktım. Sadece emzirmeye çalıştım yarım saatte bir uyanıp durdu aç olduğundan yani ben aç olduğunu düşünüyorum ama gün içindeki bez sayısı çok fazla hem kakasını yapıyor hem çişini nasıl oluyor anlamadım. Benim gibi meme reddi yaşayan var mı aranızda? Nasıl bir yol izlediniz memeye nasıl geri döndürdünüz. Sütümün de azalmasını istemiyorum sağdığım sütü bebeğime nasıl verebilirim biberon harici ?