123xyz Çiğ ete dokunmamak lazım bu hurafe degil bilimsel bir gercek,toksoplazma riski var Allah korusun
Baharsss 123xyz yiyince olmuyomu o parazit riski doktorum çiğ tam pişmemiş et yemiyceksin dedi ama dokunmayla ilgili bişey demedi
123xyz Baharsss evet çiğ az pişmiş et yumurta vs yememek lazım ve çiğ ete dokunmamak siz yine de dr unuza sorun ve internete de bakın bu sürecte dikkatli olmakta fayda var tabi her et toksoplazma riski barındırmıyormuş denetimsiz kesilen nerden alındıgı belli olmayan etler.
Mtzkuzum Bamyacik bebeğin ömrü saç kesimine mi bağlıymış tövbe tövbe. O zaman saçımız ne kadar uzunsa ömrü de o kadar uzun mu olacak
Sinemakty Ben inanıyorum kestirmedim..ömrü değil aklı kısa Yani kıt olur derler Cidden yakınımda biri kestirdi öyle yani
asena0609 Larakaya Banada aynısını söylediler ama ben her ay düzenli saçlarımı kestiriyorum hatta saçları annenin Kısa tutması bence daha iyi çünkü saçımıza gidicek vitaminlerin bebeğe gitmesi daha mantıklı geliyo
Semaa12 Bamyacik kestirdim saçma sapan batıl inançlar o zaman kılda almayalım uzatalim kılları doğum yapana kadar
Elanurcalboga Bamyacik 3 kere kestirdim başında ortasında ve sonuna yaklaştık yeni kestirdim saçlarımda boya vardı ve yıpranmıştı hazır boyatmıyorken bu dönemde sağlıklı uzasın istedim ve öylede oldu