Kizilkafaa inanmıyorumda insanda bi tedirgin olmuyo değil benimde bacağımda doğum lekesi var ama annem gülden etten çilekten bahsetmedi 😂 evliyanın olduğu yerde bacağımı kaşımıştım ondan oldu dedi tabi oda ne kadar doğru ne kadar bağtıl inanç bilmiyorum