Dilara9406 aksine diğer sesler, kokular ona yabancı geldiği için tanımaya, anlamaya çalışıyor. Dinliyor etrafı. Ama sizi zaten tanıyor, kokunuzu biliyor, sesinizi tanıyor. Kucağınıza aldığınızda sizinle daha yakın bağ kurmak istiyor. Ona yabancı olan bu dünyada tanıdığı, bildiği tek bir kişi var ve doğal olarak ona gidince daha rahat tepki veriyor. Sizden ayrı kaldığı için de nazlanıyor hatta 😂 buna örnek olarak şeyi düşünebilirsiniz çocuklar 1-2 yaşındayken kendi evlerinde ortalığı dağıtır, saçar, her yere rahatça girer çıkarlar. İstediği zaman ağlar, istediği zaman oynarlar. Ama yabancı bir yere gidince alışana ve kendilerini güvende hissedene kadar sakin sakin beklerler. Durulurlar. Aynı şey aslında sizdeyken rahat, onlardayken yeni bir dünyada ve ürkek. O alışana kadar da böyle gider bu. Bırakın onlarla da bağ kursun ki siz de rahatlayın biraz ☺️