Bugün doktora gittim 15+4 ikiz hamileyim devlet hastanesine gidiyorum kontrole bugün doktorum ben pek ikiz gebelik takip etmedim sen üniversite hastanesine git dedi bana ama ordanda randevu bulamıyorum aynı hastanede farklı bir doktora mı görünsem ne yapsam ?