Mrv135 Zeyneponur Ben bugün balkondaki küçük cami ve balkon kapısını sildim ama yukarılara çok kolumu uzatmadim parmak ucumda yükseldim ve sadece bir kez geçtim üstünden. Üst dolaptan bir şey alacağım zaman da sandalyeye çıkıp dikkatli bir şekilde alıyorum. Siz de dikkat edin ve çok iş yapmayin. Her gün bir tane cam silin mesela bir günde içinde bitirmeyin işleri. Bugün günlük yemek çamaşır halledip bir cam silin bırakın. O odayı süpürün viledayla falan silin yere eğilip silmeyin. Perdeleri de siz asmayın eşiniz assın o iş biraz tehlikeli. Ben bu şekilde yapmaya çalışıyorum 24 haftalığım.
Zeyneponur desertrain 38 haftalik olsam inanin hic dusunmeden yapicam da korkuyorum böyle kasiklarima aşırı agri oluyor doğarız diye korkuyorum 33 haftada dogmak hic istemiyorum 38 haftayi gorecegimi bilsem beklerim 37 38 haftada yaparim daha iyi olurda iste bilemiyorum ki
Merrygirl Zeyneponur senin faydana olur tabi sonrasında düzeni devam ettiriyorsun zaten erken yapman daha iyi çünkü cidden son zamanlarda insanın hali kalmıyor ☺️
Zeyneponur Merrygirl tahmin edebiliyorum şimdiden cogu sey bu kadar zorken ilerki haftalari az cok tahmin ediyorum 🤲🤭
Ruveyda_baskapan Ben 28+6 yım çamaşır sepetini bile alıp balkona götürmüyorum , korkuyorum valla temizlik yapmak uğruna bebeğime zarar gelmesi beni kahreder Allah korusun, 15 günde bir evim temizleniyor yeter napim
Yesim619 Zeyneponur valla bu dediklerini yavas yavaş yaptım bititdim şükür bı riskin yoksa yapabilirsiniz
eslemsi Zeyneponur ben dün butun evi dip köse suburdum sildim toz aldim borde dusa kabini banyoyu vcyo temizledim. Ben hep yapiyorum hemde hepsini bugune sigdirip ama yavas yavas gune bolmek daha iyi. Perde yikasan bile sen asma esin cikarsin makina yikasin esin assin😅 camlari silerkende yuksege sünme sandalyeye çik. Ben her ay silerim camlarimi mesela suan les gibi hep kus sicmis
Grenpeopl Zeyneponur o zaman dinlene dinlene oda oda hatta odayı yaparken bile 22222 kez oturarak yap canım bi yerin ağrıdığında da yorulduğun ds direk otur uzan insan kendi yapmayınca kim yaparsa yapsın icine sinmiyor bende öyleyim ya 🙈
3oglanannesi Zeyneponur eşim yıkadı perdeleri cam işini de o yaptı sağolsun ben toz aldım etrafı topladım hemen yoruluyor zaten insan yoruldukça yattım dinlendim geri devam ettim zorlamaya değmez çocuktan önemli değil sonuçta
Peperonni Zeyneponur Çok uzanmalı işleri yapma bence canım. Ben önceden 15 günde bir camları silerdim ama artık elimi sürmüyorum ne olur ne olmaz doğuma doğru bir kadın tutup temizleticez yakında kimse olmadığı İçin. Ama kardeşin vs varsa sana yardıma gelse daha iyi olur