Zeyneponur Kızlar meraba 33 haftalık hamileyim cam silmek istiyorum perde yıkamak istiyorum sizce bir sorun olurmu bu haftada bebeğe zarari olurmu bunları yapmamın
Hamile_anne27 Zeyneponur canım bi tehliken falan yoksa yavaş yavaş yap. Ama yukarıya doğru çok uzanma. Yanına birini alıp ufaktan yapabilirsin
Deletedmom73711 Zeyneponur Canım yanında biri varken yap, havalar çok ısındı Allah korusun tansiyonun falan düşmesin. Ya da haftan erken zaten gün gün oda oda yap, hem sana da hareket olur, bir riskin yoksa tabi
H1234 Zeyneponur Doğuma gitmeden 2-3 saat önceye kadar temizlik yapmıştım dikkat edersin birşey olmaz
Gamzeates Zeyneponur ben camları siliyorum ama benim yüksek giriş cam da sıkıntı yaşamıyorum hemen silip giriyorum siiizin katta ise yanınız da biri olsun ne olur ne olmaz biz de bu hafta sonu boyaya başlayacağız ay bir sürü temizlik bekler annem eşim yardımcı olcak ama ben yapınca içim rahat ediyor 🙈
Zeyneponur Hamile_anne27 şuan bildiğim kadarıyla bi tehlikesi yok bebemin ama bilmiyorum etrafimdaki insanlar bazen tabak almak icin rafa uzandigimda bile o kadar buyutuyorlar uzanma iste bebeğin emzigi duser falan o yuzden biraz tedirgin oluyorum oyle birsey varmi
Zeyneponur Deletedmom73711 bende öyle yapmayı düşünüyorum hergun bur yeri yapsam yorulmadan yapmis olurum
Hamile_anne27 Zeyneponur genel olarak öyle söylüyorlar evet. Siz yine de çok zorlamayın kendinizi yavaş yavaş yapın. Perde işini eşiniz ya da başkası halletsin. Daha bir aydan fazla zamanınız var. Benim de 32 haftalık yavaş yavaş kendi başıma yapıyorum
Zeyneponur Yanımda kimse yok aslinda kaynanam varda oda bir yapıp bin söylüyor temizde yapmiyor oda ayri bir konu o yuzden istemiyorum onu annemde ayagi kırık yanimda kimse yok inşallah dikkat ederek yapmaya çalışacağım
annesinin_beybisi Zeyneponur yapmaya enerjin halin varsa yap canım dikkat edersen birsey olmaz . ben 27 haftalığım daha yeni sildim camlari perdeleri astim ama 33 haftada olsam halim olmaz diye düşünüyorum bir de karnım büyük ve kilolu bir insanım ama senin yapicak gücün varsa yaparsin
Zeyneponur annesinin_beybisi benimde kasıklarim ağrıyor korkuyorum ya biden dogarsam islerim kalır diye o yuzden bir an once baslamaliyim diye dusundum
Merrygirl Zeyneponur valla 35 ten sonra başladım yanımda 2,5 yaşında oğlumla camda sildim perdede yıkadım 🤷🏻♀️ Dikkat et dinlene dinlene yap erken doğum riskin yoksa bişey olmaz canım
Zeyneponur Merrygirl maşallah size benim ilk bebeğim tecrubesizim biraz karnim buyudukce daha yapabileceğimi sanmiyorum başlıyım şimdiden teşekkür ederim 🤗💞
Grenpeopl Zeyneponur Ben de 32+4 üm eşim işteyken ondan gizli süpürme silme yapıyorum yavaş yavaş yoksa kızıyor cünkü sağolsun kendisi de yapyor ama içim rahat etmiyor izne de ayrıldım canım sıkılıyor yani ama cam silme perde işlerini bos günlerin de oda oda eşime yaptırıyorum canım basit şeyleri yap ama cam perde bırak bence
Zeyneponur Grenpeopl cam perde sıkıntım var 9 aydir evliyim henüz hic silmedim cam perde yikayamadim ilk zamanlar hem çalışıyordum hemde aşırı mide bulantim vardi hayattan sogumustum yapamadim şimdi de bi onlar var onlarida eşim benimde görse yaptigimi kizar der annem gelsin yapsinda oda gercekten pis yapiyor ve onem vermiyor kendi malina onem veriyorda benimkine pek umursamiyor paldir kuldur yapiyor bastan savma o yuzden esimden gizli yapmam lazim 😀🤗🤲🤭
Merrygirl Zeyneponur senin faydana olur tabi sonrasında düzeni devam ettiriyorsun zaten erken yapman daha iyi çünkü cidden son zamanlarda insanın hali kalmıyor ☺️
Grenpeopl Zeyneponur o zaman dinlene dinlene oda oda hatta odayı yaparken bile 22222 kez oturarak yap canım bi yerin ağrıdığında da yorulduğun ds direk otur uzan insan kendi yapmayınca kim yaparsa yapsın icine sinmiyor bende öyleyim ya 🙈
desertrain Zeyneponur 38 haftalığım dün yerleri sildim kovayla bezle banyoyu tuvaleti tabana kadar yıkadım gayet iyiyim çok şükür kendinizi iyi hissediyorsanız yapın insanın kafası dağılıyor
Zeyneponur desertrain 38 haftalik olsam inanin hic dusunmeden yapicam da korkuyorum böyle kasiklarima aşırı agri oluyor doğarız diye korkuyorum 33 haftada dogmak hic istemiyorum 38 haftayi gorecegimi bilsem beklerim 37 38 haftada yaparim daha iyi olurda iste bilemiyorum ki