findiklibadem leona98 o değil de benim dikkatimi isminiz çekti, leona loldeki leona mı acaba 😅😅 oyun? 😅
Annesininportakali53 leona98 daha 14+4 haftaligim 4.aya girmek üzereyim bir kaç haftaya pek anlamıyorum bu ay hesaplamasindan🤭
leona98 Annesininportakali53 bende anlamiyorum o yuzden boyle bir tablo buldum. Siz se yararlanin istedim🥰
Deletedmom_110 leona98 E canım seninde az kalmış çok hızlı geçiyor merak etme ozlelikle 99 dan sonrası 😍
Sbm050421 leona98 bu tablo tam doğruyu yansıtmıyor sanki 😅 yarın 27+0 oluyorum 6 ayı bitirip 7. Aya giriş yapıyoruz bebişimle 🐣 👼🏻
leona98 Deletedmom_110 her kes boyle soyluyor o yuzden 99 bekliyorum 🤣🥰🙏🏻 Ben yatarak hamilelik gecirdigimmicin gunleri sayiyorum 🥲
Deletedmom_110 leona98 Riskli gebelik mi Olsun canım ya İnanki geçiyor😍finali düşün sayılı gün çabuk geçiyor 🥰
leona98 nedime09 bakin burda da 24-25 haftada 6.ayin bittigi yaziliyor. Yani 27.hafta 7.ay sayiliyor🥰
annesinin_beybisi nedime09 27 hafta dolu dolu 6 ay oluyor 7 den gün almış oluyorsn yani 6 aylık oluyosun🤗
annesinin_beybisi nedime09 ben 30 günden hesapliyorum suan tam 90 gün kaldı doguma yani 3 ayım var öyle hesapladım ama doktor da öyle hesapladı kontrolde