Nurcantas65 Hayatım boyunca hep 1-2 bardak içmişimdir. Haftalarla icmedigimide bilirim çay yerine kahvaltıda sıcak su iciyorum ben 🤭 bulantı donemindede soğan salça çok fena kokuyordu
Annesininportakali53 Minikcennetim ben hamileligimin başından beri çay ve kahveden midem bulandı herseyi yiyebiliyorum içebilirim ama 15 haftalik olcam çayla kahve hala tuketemiyorum doktorumda çok gerekli birsey değil demir eksikliğine yol açıyor zaten dedi onun yerine meyve suyu tüketiyorum karışık ballı vişne suyu feln çok güzel oluyor
Minikcennetim Annesininportakali53 canım hazır meyve suyu zararlı diyor internette bende o yüzden içmiyorum ne kadar doğru bilmiyorum ama
Annesininportakali53 Minikcennetim yok doktorum tuketebilirsin zararı yok dedi katkı maddesi olmayan doğal olanlardan tüketiyorum genelde bimin ki öyle oluyor ona bakarsak bir çok şey zararlı ama biz ister istemez tüketiyoruz yararlı olan şeyin fazlası da zararlı canım içini ferah tut ben başından beri içiyorum çok şükür turp gibi🧿🤲🥰
2koftemom Minikcennetim ben kahvaltıda biseyn8cmiorum.kqhvqltidqn sonra içe tea yada limonata içiyorum. Cnm zaten yemekle.sivi almak.midemi bulandırıyor ondan
2koftemom Minikcennetim bilmiyorum canım.ben taktim.limonataya Uludağ hoşumuza gidiyor yani çok.sukur.ki içebilirim birsey var diyorum
Fatma-onal Minikcennetim hamilelikten sonra bende tiksindim 6 aydır içmiyorum onun yerine vişneli meyve suyu tüketiyorum sabahları veya su
1234momsss Minikcennetim en sevdiğim şey çay 3 ay ağzıma süremedim kokusu bile midemi bulandırdı hemen hemen herkeste oluyor😟