Minikcennetim Kızlar çaydan çok tiksiniyorum hoş her şeyden tiksiniyorum ya çay çok kokuyo gibi geliyor yani zaten çok içmek iyi değil ama sabah kahvaltısında insan bi içecek arıyo ne içebilirim yerine süt demeyin onuda içemiyorum 😞
Ozlemyusuf Minikcennetim tirkakisi olan beeenn kokusuna dayanamiyorum 🙈 meyve suyu ile deneyebilirsin sabahları çok bulantım oluyo ve sıvı bişey icemedigim için kuru kuru kahvaltı yapıyorum
Busssx Minikcennetim Ay ben hamileliğimin başında bir tiksindim şimdi 30 giriyorum yeni yeni akşamları bir tane içebiliyorum bazen oda yok su tavsiye ederim ben hep yerine su içtim daha iyi oldu açıkçası bebek için de
Seymadige Minikcennetim bende ilk 5 ay tiksindim🥴 kahvaltida meyvesuyu ya da su ictim aksamlarida yemekte ayran iciyodum ama cogunlukla su tukettim cunku hersey kotu geliyodu su gibisi yok gercekten 😌
Burcuuuuu Minikcennetim bende sizin gibiyim yumurta peynir zeytin salatalik domates hiç bişey yiyemiyirum umarım tez zamanda geçer
Minikcennetim Ozlemyusuf ay bende ama meyve suyu pek önerilmiyormuş gebelikte taze sıkacakta makinem yok🙁
Minikcennetim Seymadige ay öyle bende suya çok düştüm bu ara kahvaltıyı suyla yaptım peki hazır meyve suyu mu içiyorsunuz
Asmin44 Minikcennetim ben 7 aya kadar çay içemedim ama kahvaltımi sade soda ile yaptım oda çok yaradi bebisler kramp larim da olmadı
Umay255 Minikcennetim bende tavuk et pilav kurufasulye asla yiyemiyorum 😏 hele pilav kokuyor resmen 🤣🤣