Edau9 10+4 hamileyim daha çok erken biliyorum ama sizce cinsiyeti nedir tecrübeli anneler  🙈 https://imgyukle.com/i/VCz7aG
Leylaaa38 Edau9 bence en az bi 14.-16. Haftaya kadar bekle de iyice net olsun. Sonra “bi yanlışlık oldu kız değil miş erkek miş” veya tam tersi gibi konuşmalar olabiliyor.
Cennetmm izobellaaa-_- https://imgyukle.com/i/Vo0hqp https://imgyukle.com/i/Vo084G https://imgyukle.com/i/Vo0hqp Banada bakarmisiniz?
izobellaaa-_- Edau9 valla erkek farklı oluyor benim erkek yukarı doğru nub senin ki düz olduğu için değişebilir canım yalnızca tahmin 😀🥰
Edau9 Leylaaa38 evet evet sadece öyle maksat muhabbet olsun diye attım ☺️İlk gebeliğim zaten sağlıklı olsun yeterli cinsiyeti hiç önemli değil 🥰
Edau9 Cananyildiz ya sağlıklı olsun inşallah 🌼Nasıl anlıyorsunuz valla şaşırıyorum ben hiç bişey anlamıyorum 🙈
Cennetmm Cananyildiz https://imgyukle.com/i/Vo0hqp https://imgyukle.com/i/Vo084G https://imgyukle.com/i/Vo0hqp Banada bakarmisiniz?
Cennetmm QUEEN088 https://imgyukle.com/i/Vo0hqp https://imgyukle.com/i/Vo084G https://imgyukle.com/i/Vo0hqp Banada bakarmisiniz?
Taricat izobellaaa-_- internetten araştırdım ama net birşey anlamadım nub ne oluyor mesela düz veya yukarıda diyorsunuz ya ne o düz veya yukarıda olan neresi oluyor ? Cahilliğimi maruz görün 😂
Cananyildiz Edau9 google nub teorisi yazın anlarsınız 😂 bende bebegimi merak ediyordum araştırırken o sayede iğrendim 😂
Cennetmm Gozde42 https://imgyukle.com/i/Vo0hqp https://imgyukle.com/i/Vo084G https://imgyukle.com/i/Vo0hqp Banada bakarmisiniz?