Meltemaydg Hayırlı geceler, ben ikinci tüp bebeğimi yaptırdım 4. Gün embriyo su transfer edildi pazartesi günü. 4. Gün embriyo suyla gebe kalan varmı sizler transfer sonrasi neler yaşadınız? Biraz sohbet edip kafamızı rahatlatalım❤️
zamaneannesi80 Meltemaydg tüp bebekle 16 haftalık olduk şükür 🤲🏻 Sürecin hayırlı olsun öncelikle canım inşallah sımsıkı tutunur bebişin. 5. Gün donmuş transfer oldum ben transfer öncem çok fenaydı duygusal olarak ağlayarak transfere girdim transfer sonrası hemen WC gittim sonra hazırlanıp çıktım hastaneden yatmadım 2 saat yol dan sonra bi saat evde dinledindim sonra arada yürüdüm oturdum bol su içtim avokado ve havuç çok yedim böyle geçti ve test günümden önce test yapmadım 🥰
Bebekdelisi Meltemaydg canım ben 3 gün olan doğdu simdi 4 gün ve 5 günün vardı 2 si atıldı doktora keseye gidicem kısmetse🌸🌸
Hande123- Meltemaydg 3 kere 5. gun embriyosu transfer oldum,ucuncusu tuttu cok sukur.Iki embriyo koydurmustuk biri tuttu allahtan😁simdi 21. haftadayiz,minik bi kizimiz olucak
polens hayırlısı olsun inşallah.4. gün değil ama 3. ve 5. gün transferleri oldum.guzel sonuçlar alırsın inşallah
Meltemaydg zamaneannesi80 yaa RuDe amiin Allah sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin benim için de dua edin bebeğim tutunsun bana ❤️🤲
Meltemaydg RuDe bişey sorucam size transferden sonra belirtiniz oldumu ben uykudan gözlerimi acamiyorum tabi mide bulantısı var 3 gündür ilacdan dicem ama ilacı transferden öncede kullanıyorum bebek desem kendimi kaptırmak istemiyorum birde bugün adet olcakmisim gibi ateş basıyor kasıklarım ağrıyı🥺
Meltemaydg polens Allah sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin 🤲 benim içinde dua edin bebeğim tutunsub bana 🤲
polens Meltemaydg amin inşallah canım bnim seninde güzel haberlerini bekliyrz.dualrim seninle.zor bir bekleyiş bol bol dışarı çıkıp kafanı dağıt sürekli sakin yatma
minikcikolatammm13 Selam arkadaşlar. Benimde dün yumurta toplama işlemi oldu. Az önce aradılar 18 yumurtadan 10 tanesi sağlıklı çıkmış, 9 tanesi döllenmiş. Şimdi sanırım kaçıncı güne gidecekler onu beklicez. Sizce nasıl durum 🙇🏼♀️
Meltemaydg minikcikolatammm13 gayet güzel önemli olan embriyoların sağlıklı ilerlemesi ,5. Gunengidilcek embriyon olursa 4 veya 5 de transfer ederler
RuDe Meltemaydg benim hamilelik belirtim hiç olmamıştı. Hatta adet ağrım başlamıştı ki kanamam da oldu zaten. Eşimin doğum günü yakındı hamileysem erken öğreneyim sürpriz yaparım diye testi birkaç gün erken yapmıştım öyle öğrendim. Sonra doğum günü gelmeden kanama başlayınca sürpriz yapamamıştım o ayrı🙂 Adet günümü beklesem kanamayı görüp hamile olmadığımı düşünebilirdim aslında ama çok şükür bir şey olmadı gebeliğim sağlıklı devam etti. Kanama 4-5 gün kadar artarak devam edince kanama bitene kadar coraspin kullanımımı durdurmuştu doktorum. Böyle böyle 26 hafta bitti çok şükür. 🙂
Meltemaydg RuDe gerçekten çok etkileyici nekadar guzeel Allah sağlıkla kucağınıza sayı nasip etsin 🤲❤️