mrvasln 41+5 te sezaryenle doğum yaptım canım benim balım nazlı çıktı, normal doğum çok istiyordum sancısını çektim ama açılmam olmadı malesef 3 cm ön açılmam olmasına rağmen nabzı yavaşladı bebeğimin riske atmak istemedi doktorumuz da biz de şimdi Allaha şükür kucağımda o kadar mutluyum ki Allah herkese nasip etsin bu duyguyu 🥰🥰