mrvasln aynen istanbuldayım ben. Çatı sadece fikir veriyor bize dedi.
Bir de örneğin bir gebesinde çatı muayenesinde 5 cm açıklık fark etmişler. Kadın o 5 cm açıklıkla 3 hafta gezdi ama sonra benim suyum geldi diye beni aradığında ben zaten açık olduğunu bildiğim için direkt hastaneye geçtim beklemedim diğer türlü bilmesem doğuma daha olduğunu düşünüp yetişemeyebilirdim de dedi. Ön muayenenin bu şekilde fikir avantajları olabiliyor dedi.
Bu arada benim bebişimin kafası biraz önde gidiyor (3 hafta kadar 🥲) o yüzden de çatı muayenesi yapmak istedi yine ön fikir açısından 😬 muayene sonrasında da çatın müsait diye yorum yaptı sadece.