Bence zor olan sancılar değilde sancı esnasında yapılan muayene. Normal doğum anlatılan kadarda korkunç değildi güzel bi doğum geçirdim bir daha hamile kalırsam yine normal doğururum. Sadece tavsiyem hastaneye ilk gelen sancıda gitmemeniz sancı aralıkları 5 dkya düşünce giderseniz az muayene olmuş olursunuz 🤗