Ebruxxx Canımmm asla ama aslaaa korkma o kadar güzel geçiyor ki…. Bende burdaki yorumları okuyordum, ya cidden öyle mi diyordum ama inan içimi zerre korku ile doldurmadım. Geceden bir şey yemiosun ameliyata kadar aç susuz kalıosun inan sadece ona odaklanmıştım. 😂😂 Hemşire damar yolu açtı odaya gelip birazdan alacağız seni sorun var mı dedi, bende ameliyat sonrası hemen yemek yiyip su içebilcek miyim çok acıktım ve susadım sadece dedim. İnan sanki normal kontrole gidiyormuş gibi gittim. Sedye ile giderkende bebeğime dokunup hadi bakalım annecim tanışma vakti diye konuştum. Sonra ameliyathanede sağı solu süzmeye başladım ordakilerle konuştum beni hazırlarlarken. Daha sonra anestezist geldi sırtıma komple batikon sıktı. Sonra iğne yapcağı yeri buldu sana yemin ederim tırnağını batırmış ben iğne yaptı sandım, bak canım tırnağımı batırdım bu hissettiğinden daha az acıcak dedi ve yaptı inan hissetmedim bile 😂 tırnağını daha çok hissetmiştim. Sonra zaten uyuşmaya başlıyorsun, hafifte serumuna bir şey sıkıolar, sersemliosun resmen bide benim bağırsakta yara çıktı kanamam durmadı bastırdılar onların hiçbirini hissetmedim doktor dedi bastırıcam durdurmak için kanamanı sonra bitecek işimiz dedi tamam dedim hala gülüp konuşuoduk sadece bastırınca bulantım oldu. Bulantım var dedm tamam dediler seruma yine bir şey sıktılar saniyede oda durdu. 😍 Ya hiçbir şey hissetmiyorsun ne çekiştirme hissettim, ne acı hissetim.