Eslem_1 Evet bayan dedi ki belime iğneye vurduktan sonra bir şey görmedim Doktor gelmiş başlamış birdenbire acı hissettim hissediyorum dediğim halde devam ettiler sonra uyutmuşlar bunu galiba şikayet edeceğim dedi artık ne olur bilmiyorum Bana da gittiğinde Benden bahset bu hastanızı konuşturmadınız bana Dikkatli davran de diye tembihte bulundu işte bilmiyorum burada biriyle daha konuştum o da tam acı çekmiş anladığım kadarıyla Yani ne yapsam bilemedim komple uyutulmak kaldı geriye bunlara bu olduysa Sanki bana da aynısı olacak gibi