Semra37 O zaman mutlaka yanında tatlıı bişi bulundur kanı alınca aşı olınca ye 5 dakıka otur oyle kalk gkbyza
ysfysr 3 gün önce vuruldum. Kolum çok ağrımadı ama halsizlik ve uyku hali yaptı bende. 3 gündür uykulara doyamıyorum 🙂
Zuhalsebu Yagmurrr_ aynen korona gibi ağrısı sadece biraz daha uzun sürdü benim. Korona 2 günde bitmişti bu 1 haftada bitti