Kızlar ben sadece bir defa vuruldum 19cu haftada sonraki cagırdıklarında gittim ozaman vurcakösnz dedim hayıe senınki bu 2ci doz dedi ama sdc birtane yaptınız dedım yıllar once birini yaptrmıssın dedi bana hemsıre. Tabi sevındım cok kötü bir süreç yasadgm ıcın yapmadıklarına😅 yıllar once lisedeyken vurulmustm birtane belkids oydu Bilmiyorum suan 30+4 haftamdaym korkuyorum her gittmde aşı yapcaklar dıye 😅