3818207 ben de mustafa sağlama çok severek gidiyordum hamileliğimin başından beri. Son muayeneden sonra verdiği ilacın fayda etmemesi ve sancılarımın olması sebebiyle 9 gün sonra tekrar gittim, kontrol süresinde olduğumuz için ücret ödemesi yoktu. Salı günü akşam polikliniği sakin olur diye 5te gittik, hastane bomboş olmasına karşın kontrol randevusu diye geçtiği için beni bir saatten fazla sancılı halde bekletti. Muayene esnasında da niye geldin tavırlarındaydı. Eşim de bu yaklaşımından dolayı bi daha gitmemi istemiyor haklı olarak. Çok üzüldüm bu yaşadığımız duruma. İnsan hem kendi hem evladının canını teslim ederken koşulsuz güvenmek istiyor ama o boşu boşuna beklediğimiz saatler içimize kurt düşürdü. Ya bebeğimize bi şey olsaydı… Ben şimdi bir de müjde hanımı deneyeceğim doktor olarak. Bu kadar alışmışlıktan sonra benim için de zor olacak yeni doktor arayışı