Benim bir kaybım var 8 haftalıktı kalbi durdu kürtaj ile aldılar..😔 şimdi ikinciye hamileyim buda 14 haftalık oldu bugün, yazılanları okudum içime şüphe düştü acaba şimdi pıhtılaşma testi yaptırmak istesem olur mu yapılır mı hiç bi fikrimde yok. bu bebeğimide kaybetmekten çok korkuyorum😢