Herkese merhaba 27 nisanda bebeğimin kalp atışı durması sonucu 6+4 haftasında kürtaj olmak zorunda kaldım. Doktor genetik faktör olabilir dedi pıhtılaşma testi yaptırdık maalesef pihlasma var mtfrc heterozigot pai 4g/5g homozigot, protein s düşük, protein c yüksek çıktı aynı durumu yaşayan oldu mu. Yaşayan varsa süreç nasıl ilerledi.