Merhaba bende aynı durumu yaşıyorum sad 22 nisan 6+5 kese cuma günü 3 mm bugün 8 mm gözüktü kesenin 4+5 haftalık olduğunu söyledi doktor ama bebeğe dair bı olusum yok pazartesi 2486 çıktı beta hcg diğer pazartesi tekrar bakacak yine goremezse kürtaj yapalım dedi beklemeli miyim yoksa kabul mu etmeliyim bilmiyorum düşük yaparsam çok kan kaybedeceğimi söyledi hgb 7.7