Aysenursendinc doğuma yakın doktor iğne yapıyor yırtık veya kesi olunca hissetmemek rahat dikiş atmak için o yüzden çocuğun çıktığını falan öyle hissetmiyorsun sadece rahatlama oluyo bende çoķ istedim başardım da ama simdi muayne olurken çatala oturunca doğum yapacakmış gibi panik oluyorum sanırım belli bi süre sonra geçecek en büyük tavsiyem sizi mutlu edecek ve rahatlatacak kişiler olsun doğum zamanında ben kaynanam vardı şancı çekerken cok zorlandım o yüzden zor doğum yaptım utanmaktan