DilayVardar kesinlikle katılıyorum yazdıklarınıza,,o kadar abartılıyo ki bazı şeyler malesef:(( bnm de geçen hafta kontrolüm vardı (39+1 iz şuan) doktorum çatına bakalım dedi ben tabi o kadar korktum ki ya dedim illa bakmanız mı lazım falan filan:)) ikna edemedim doktoru çıktım çatala, kadın parmağına bi jel sürdü nazikçe yaptı kontrolü inanın zerre bişey hissetmedim ama şu var kendimi aşırı rahat bırakmaya çalıştım yani kaslarımı gevşek tuttum...tamam dedi doktor bu kadar tabi ben şok:)) o kadar şartlanmışız ki ağrı çekeceğimize malesef...aslında herşey kafada bitiyo ve tabi ki yapan kişi de önemli...ama en önemlisi kimseyle kendini kıyaslamamak...herkesin durumu çok farklı...