Biz 12.haftadayiz doktor düşük Bi ihtimalle cinsiyeti kız tahmin ediyorum dedi ikili tarama testine girdim oradaki doktor da kız tahmin etti. Eşime henüz söylemedim o başından erkek bebek hayali kuruyordu ismini kıyafetlerini falan hep erkek bebek üzerine düşünüyordu. Bana daha erken gibi geliyor ya Rabbım tabi ki sağlıklı evlat nasip etsin hepimize ama içime erkek doğuyor benim de. Başıma gelirse unutamayacağım Bi hatıra olarak kalacak hafızamda 😄