Bejna65- Oglumu 37 haftalik iken dogum yaptim tansiyon riskim vardı herhangi bir sorunuda yoktu qma haftasi dolmus deyip suni ile başlattılar dogumumu haftasi cok cok iyi merak etme bende 22 haftaligim detayli icin gittim gun almaya normal muayenede 20 haftalik olcum yapti net bor açıklama bile alamadım bende bu sebebten tedirginim yarin detaylida belli olacak bakalım yanlis olcummu dogrumu