Nur87 DefneninLiya 2 transfer başarısız olunca dr 3 denemede2 embriyo transfer edebiliriz dedı ve gal7ba 35 yaş olmak gerek
Bebekdelisi Sehrbnon12 aa ve bb 1 kalıte sayılır cnm cok karısık işler senın donmus varmı simdi geride
Sehrbnon12 Bebekdelisi evet canım suan ikizlerime hamileyim ve 3 adet 5 gün embriyosu dondurulmuş var
Sehrbnon12 DefneninLiya bünyeye bbaglı canım ben 19 yasında 2 adet transfer oldum suan 20 yasına girdim ve 14 haftalık ikizlerime hamileyim ikiside çok şükür tutundu bana doktorum bünyemin kuvvetli oldugunu söyledi bende istedim 2 tane cok şükür ikiside tutundu
Bebekdelisi Sehrbnon12 yaş cok onemli cnm tabıkı yas genç olunca bünye kuvvetl benim yas 2 çarp senı😆
sessizizleyici Nur87 donmuş 5.gün embryosu 9.gün idrarda erken gebelik testi yapmıştım 12. Gün kan vermiştim
minikturtam1 Nur87 5. Gun embriyosu 5. Gün erken gebelik testinde silik cizgi gormustum. 7.gun erken gebelikte çok net cikmisti.
Bebekdelisi Sehrbnon12 evet cnm elhamdulillah bunlarda saglıkla gelırse ikiz gibi dedi dr ama netleşmedi
Sehrbnon12 Bebekdelisi ne olmuş aa benim annem 2 yıl önce doğum yaptı kız kardeşim oldu 41 yasında dogum yaptı anneliğin yası olmaz bence
Sehrbnon12 Yaa insallah canım benimde ikizler 14 haftadayım saglıkla gelsinler cok bulantım var 6 kilo verdim
Bebekdelisi Sehrbnon12 benım hormonlarım cok sıkıntılı canım tabıkı asla yaşı olmaz da inşallah saglıkla kavuşurum gerıde yumurta yok annene cok sevındım ne güzel sen gelin olmuşsun ama büyütüp seveceği bebegı var ne güzel 🌸
Sehrbnon12 Bebekdelisi ben tek kızdım canım en buyukleriyim 3 erkek kardeşm var kız kardeşim yok diye annem istiyordu ve gercekten kız kardes de nasip etti Rabbim nişanlıyken dogum yaptı annem sende saglıkla buyut evlatlarını