Mysngl Kubrahmet92 6+1 den selamlar 😂dün keseyi gördük çok şükür 15 gün sonra tekrar kontrol bakalım bebişleri de görürüz inşallah
Elif0211 Ozgee96 5+4 günlükken gittim aynı benimde kese göründü bebek görünmedi canım bence normal daha çok minnaklar çünkü🥰
Baharsss Ozgee96 erkendir diye umuyorum canım bende iki gün önce gittim 5+2 ydim kese göründü bebek görünmedi
Yetersukrbck_0618 vaveylaaa19 Bende aynı kalp atışı için yarın gidicem Rabbim hayırlı haberler alabilmeyi hepimize nasip etsin inşallah 🤲🌼
aaysellll Ganime_123 bende 7. Haftadayım geçen hafta ilk defa hem gördük bebişimizi hemde kalp atışını duyduk🤗
Ganime_123 Ozgee96 stres yapma stres gebelik çok tehlikeli doktorun ne dedi ablamın ki 6 haftada gözüktü Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Bizde yarın ilk konturolumuze gidecez bakalım
ZahideKadem Mysngl aynıyız canım 6+1. Bende dün kesmeyi gördük iki hafta sonra kontrolüm. İnşallah bebisler de gozukuurrr. ❣️🙏
Ozgee96 Ganime_123 doktorum sadece kese var sana bisey diyemem ama gününle kesen aynı ilerliyor bir problem görünmüyor dedi ama kesin konusmadı yani
Glsh3561 newbabyno2 benimde 4+1 canım zaman nasıl geçicek bilmiyorum sabırsızlanıyorm yıllardır bu günleri bekliyorum 😔
Mysngl Bulantılarınız başladı mı arkadaşlar benim dün itibariyle gösterdi kendini iştah azaldı zaten 🤦♀️
Denizaslan1402 Mysngl Ben 12+4 üm 7.haftada başladı, hafta geçtikçe bulantı şiddeti arttı, çalışan insan olarak ekstra zor oluyor. Açıkçası çantanda torbalar bulundurmaya özen göstermelisin 😊
Ganime_123 Ozgee96 6 hafta 6 buçuk hafta görünür inşallah sen stres yapma biz ablamda yaşadık yani durumu
Ganime_123 Nurersz Rabbım hayırlısını nasip inşallah sorunsuz, bi şekilde görürsün Çıkınca göründüğü diye bize de haber verirmisin 5+3 yarın gitcez kontrole bende biraz tedirginimde