annesinin_beybisi busra095 balık yağı neyse de demir mutlaka kullan . çünkü bebek sendeki vitaminleri alicak sen vitaminsiz kansiz kalirsin doğum sonrası sıkıntı olur. kendin aile hekimine yazdirabilirsin ben öyle yaptım.