Oznur663 Hanımlar dokrorunuz size hangi balık yağı hapını verdi benimki bir tane verdi beğenmedim sen kendin iyisini de alabilirsin dediler sizden fikir almak istedim
Habus Oznur663 innate pronatal balık yağı ve feramat Demir ilacı. Balık yağının içinde ekstra bir çok vitamin de var ben beğeniyorum 👍🏻
121 Oznur663 Bana balık yağı vermedi doktorum gynoferon ve elenatal kullanıyorum ama. Bende balık yağı alsam mı
annesinin_beybisi Oznur663 devlette zaten hic sormuyorlar. bana ne folik asit ne kan ilacı ne d vitamini kullaniyor musun diyen olmadı. özelde de sadece bir tane magnezyum ,kalsiyum , çinko takviyesi verdiler ama içinde balık yağı yok .
busra095 annesinin_beybisi Bende demir ve balık yağı ne zaman kullanmalıyım diye sordum başından atarcasına gerek yok ya falan dedi. 20. hafta şuan. Gerçekten gerek yok mu ki hiç içime sinmedi. Her yerde bu ikisinin öneminden bahsediliyor ki hamileliği ilk öğrendiğimde, öncesinde yani demir eksikliğim olduğu için demir hapı kullanıyordum 1 ay falan olmuştu. Sonra öğrenince bıraktım. Öyle kaldı. 🤨
annesinin_beybisi busra095 balık yağı neyse de demir mutlaka kullan . çünkü bebek sendeki vitaminleri alicak sen vitaminsiz kansiz kalirsin doğum sonrası sıkıntı olur. kendin aile hekimine yazdirabilirsin ben öyle yaptım.