Deletedmom_35 ben oğlana çektirdim katılma nöbetleri çok geçirdiği zamanlarda ama öğle uykusu vaktiydi öyle uykusuz filan bırakn denmedi zaten acilden giriş yapmıştım sadece kafasına bazı minik kablolar takıyorlar ve beyin dalgalarını ölçüyorlar hiç can yakan bi durum yok canım çok geçmiş olsun paşama hayırlı haberlerle gelin inşallah 💛