Ben de çektirmiştim kızıma.Gözü çok dalıyordu. 7 aylık falan olması lazım o zaman. Şat takılıyor küçük kablolar şeklinde. Sabah 5 te uyandır 10 a kadar uyutma dedi. Kızım uyudu zorla uyandırdım ama risk almayalım dediler çünkü hemen uyanır sese. Atarax şurup verdiler. Uyudu sonrasında yine kablolardan beyne giden seslere tepki verdi ama uyanmadı. Sonuç çok şükür temiz çıkmıştı.