Dilekunal çok teşekkur ederim inşallah seninki daha da kolay olur😋 ben nas,felak,fatiha ve inşirah surelerini okudum. Evet başkasına kendi adına okutup içen de varmış ama ben bitkideki östrojen hormonu için içmek istedim. Niyet önemli bence dert etme:) ben normal soguk su koydum